“Danes boste videli novo komedijo, naslovljeno Calandria; v prozi in ne v verzih, sodobno, ne staromodno, v narodnem jeziku, ne latinskem ... Člani društva in kluba PPF imajo 10% popust.
Calandria je dobila ime po Calandru, človeku, ki se vam bo zdel tako neumen, da boste le stežka verjeli, da nam narava lahko dala takšnega neumneža.
No, če ste že slišali in videli neumna dejanja ljudi, podobnih njemu, vas ne bodo toliko začudila neumna prepričanja in dejanja Calandra.”
Bilo je v Urbinu, 6. februarja 1513, na karnevalskem večeru, v prestolni dvorani Vojvodske palače, ob prisotnosti vojvode Francesca Marije I della Rovere. Tukaj so odigrali prvo izvedbo predstave La Calandria, avtorja Bernarda Dovizija da Bibbienna. Njegov prijatelj Baldassar Castillone je pripravil produkcijo, slikar in arhitekt Girolamo Genga scenografijo. La Calandria je prototip renesančne gledališke predstave in je eden prvih primerov glasbene predstave, kjer glasbeni in plesni intermezzi ne služijo samo povezovanju dialoških delov, temveč so del celotne zgodbe.
Raznoliki glasbeniki omogočajo skupini La Calandria soočanje z izzivom izvajanja stare glasbe od srednjega veka do baroka na izključno starih instrumentih, bodisi originalih ali kopijah, da bi v popolnosti poustvarili zvok vsakega glasbenega repertoarja. La Calandria s svojim izborom programov, interpretacijo in realizacijo svojih projektov upošteva geslo, ki je vezano na njeno ime: Ne zastarelo, temveč sodobno.
“Zdaj pa prihaja Tema. Pripravite se, da jo dobro ujamete, z odprtimi ušesi!”
Program: G. Tartini, N. Chédeville, D. Gabrielli, G. F. Händel
Giorgio Pinai, flavta traverso
Tommaso Luison, baročna violina
Mattia Cipolli, baročno violončelo
Willem Peerik, čembalo